|
|||
E-konsument na rynku usługWydawnictwo CEDEWUCena: Autor: Tomasz Szopiński ISBN: 978-83-7556-428-0 Ilość stron: 200 Data wydania: 02/2012 Format: 16.5x23.5cm Wydawnictwo: CEDEWU Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania: Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym. Rozdziały: Rozdział 1. Charakterystyka usług jako przedmiotu badań Rozdział 2. Wpływ nowych technologii informacyjnych na relacje konsument - usługodawca Rozdział 3. Charakterystyka e-usług Rozdział 4. Ochrona konsumenta na rynku e-usług Książka informatyczna: E-konsument na rynku usług |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |