|
|||
Droga Startupu. Metoda sukcesuWydawnictwo OnepressCena: Autor: Eric Ries ISBN: 978-83-283-3928-6 Ilość stron: 416 Data wydania: 04/2018 Oprawa: Miękka Format: 140x208 Wydawnictwo: Onepress Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów! Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką. Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów. Dowiedz się, jak: Droga startupu - droga rozkwitu! Spis treści: Wprowadzenie (13) CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29) CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155) CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325) Epilog. Nowa religia obywatelska (373) Książka informatyczna: Droga Startupu. Metoda sukcesu |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |