|
|||
Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPadaWydawnictwo HELIONCena: Autor: Todd Moore ISBN: 978-83-246-3965-6 Ilość stron: 208 Data wydania: 07/2012 Format: 168x237 Wydawnictwo: HELION Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces. Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery. Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści! Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store. Rozdziały: 1. Wprowadzenie do Xcode (16)
2. Hello Pong (44)
3. Grafika (80)
4. Fizyka (108)
5. Dźwięk (134)
6. Sztuczna inteligencja (146)
7. App Store (176)
Książka informatyczna: Dotknij, przesuń, potrząśnij Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |