|
|||
Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna markiWydawnictwo Wolters KluwerCena: 59.00zł Autor: Jacek Kall ISBN: 978-83-264-1479-4 Ilość stron: 236 Data wydania: 02/2015 Oprawa: Miękka Format: 16.5x24.0cm Wydawnictwo: Wolters Kluwer Tematem książki jest komunikowanie marek za pośrednictwem smartfonów. Urządzenia te nie tylko zrewolucjonizowały sferę technologiczną, łącząc możliwości komputera osobistego z mobilnością, ale także wykreowały nowe zachowania ich użytkowników, styl konsumpcji i sposób życia. Dzisiejszy użytkownik smartfona znajduje się w ruchu i chce mieć dostęp do technologii mobilnej w dowolnym miejscu, by móc działać i wchodzić w relacje z innymi. To powoduje pojawienie się nowych wyzwań marketingowych. Jak w natłoku nowych narzędzi i możliwości znaleźć te, które pozwolą skutecznie zbudować silną markę? Jak wykorzystać zmieniające się zachowania zakupowe w taki sposób, by ją wyróżnić? Jak komunikować się z klientami, którzy odwracają się od tradycyjnych mediów? Odpowiedzi na te ważne pytania Czytelnik znajdzie w niniejszej publikacji. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: Walorem publikacji są omawiane przez autora najnowsze wyniki badań i analiz prowadzonych na rynkach światowych. Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. marketingu, odpowiedzialnych za poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań w działaniach marketingowych, studentów kierunków ekonomicznych i wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami oraz ich wpływem na współczesnych konsumentów. Spis treści: 1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki 15 2. Homo smartphonicus i jego gadżet 59 3. Narzędzia komunikacji mobilnej 106 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów 167 Książka informatyczna: Branding na smartfonie. Komunikacja mobilna marki |
|||
Księgarnia informatyczna aton.pl Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej. |