księgarnia informatyczna aton.pl

Box2D Fizyczny świat w pudełku

Wydawnictwo Naukowe PWN

Cena:    49.90   39.92zł

Box2D Fizyczny świat w pudełku


Autor: Łukasz Grządka, Marcin Różański

ISBN: 978-83-01-18055-3

Ilość stron: 214

Data wydania: 11/2014

Format: 16.5x23.5cm

Wydawnictwo: Naukowe PWN


Czy wiesz, co w pewien sposób zdeterminowało sukces Angry Birds? Realistyczna fizyka, za którą stoi Box2D - silnik fizyczny, wykorzystywany dzisiaj w setkach gier.

Ksążka ta, dzięki odsłonięciu technik implementacyjnych, ma na celu zachęcić czytelników do tworzenia ciekawych i oryginalnych gier, co z pewnością przyczyni się do podniesienia rangi polskiego GameDevu na świecie i dalszego pomyślnego rozwoju tej sfery polskiej wytwórczości.

Dowiesz się, jak:
• napisać dobrą, zgodną z obecnymi standardami grę na swojego smartfona
• zaimplementować funkcjonalność podobną do zastosowanej w sztandarowych tytułach
• tworzyć własne rozwiązania z uwzględnieniem fizyki
• wzbogacić swój program o fizykę.

Powinieneś znać:
• C++ w stopniu podstawowym
• zintegrowane środowisko programistyczne
• podsatwy mechaniki Newtona

Spis  treści:

1. Wprowadzenie
1.1. Dla kogo jest ta książka?
1.2. Dlaczego Box2D
1.3. Platformy docelowe
1.4. Materiały uzpuełniające

2. Pricnipia physica, czyli podstawy fizyki gier
2.1. Teoria
2.2. Rigid body physics, czyli fizyka ciała sztywnego
2.3. Soft body physics, czyli fizyka ciała deformowalnego

3. Przygowujemy środowisko czyli decyzje projektowe
3.1. Zintegrowane środowisko programistyczne
3.2. Wizualizacja obiektów fizycznych
3.3. Debyg -framework - szablon roboczy

4. Otwieramy pudełko
4.1. Faza zerowa: inicjalizacja i parametryzacja świata Box2D
4.2. Faza pierwsza: tłusta oliwa
Prymitywny start
Obiekty "wielkie i ciężkie"
Podłoże
Lokomotywa
4.3. Faza druga: para buch
Siły
kolizje
4.4. Faza trzecia: koła w ruch
Liny
Mosty
Ciało złożone
Cięcie obiektów
Ciała miękkie
Obekt ragdoll
Profiler

5. Piszemy "prawdziwą" grę!
5.1. Nowy, lepszy szablon aplikacji
5.2. Port na Android OS
5.3. Port na iOS
5.4. Port dokądkolwiek

Dodatki:
1. C++ Materiał referencyjny
2. OpenGL ES 1.1. Materiał referencyjny

Cena:    49.90   39.92zł


Box2D Fizyczny świat w pudełkuKsiążka informatyczna: Box2D Fizyczny świat w pudełku
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.