księgarnia informatyczna aton.pl

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Wydawnictwo HELION

Cena:    49.00   35.77zł

Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów


Autor: Brad Nunnally, David Farkas

ISBN: 978-83-283-4069-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 03/2018

Oprawa: Miękka

Format: 168x237

Wydawnictwo: HELION


UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań.

Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości.

Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań.

Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.

W tej książce znajdziesz między innymi:
• Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych
• Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik
• Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań
• Metody współpracy z uczestnikami badań
• Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków

UX: użytkownik pokocha to „coś”!

Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX.

Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri.

David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.

Cena:    49.00   35.77zł


Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktówKsiążka informatyczna: Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.