księgarnia informatyczna aton.pl

3ds Max 2012 Biblia

Wydawnictwo HELION

Cena:    199.00zł

3ds Max 2012 Biblia


Autor: Kelly L. Murdock

ISBN: 978-83-246-3848-2

Ilość stron: 1576

Data wydania: 06/2012

Oprawa: Zawiera DVD

Format: 172x245

Wydawnictwo: HELION


Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max®. Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design.
  • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
  • Naucz się modelować, animować i renderować
  • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max®. To, co potrafi najnowsza wersja programu, jeszcze niedawno było nie do pomyślenia i pozostawało w sferze marzeń. Niezależnie od tego, czy jesteś użytkownikiem początkującym, który chciałby poznać podstawy grafiki trójwymiarowej, czy też doświadczonym animatorem poszukującym nowych technik tworzenia olśniewających efektów, tutaj znajdziesz wszystko!

Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max® na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wykorzystania narzędzia CAT, które pozwala tworzyć szkielety postaci.

Poznasz też nowy system do symulacji zjawisk fizycznych MassFx oraz narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite. Znajdziesz tu mnóstwo profesjonalnych porad i wskazówek oraz ponad 150 ćwiczeń, które gwarantują szybki postęp w nauce! Na dołączonej płycie umieszczono materiały konieczne do wykonania wszystkich zadań zawartych w książce, a ponadto tekstury i modele, które będziesz mógł wykorzystać w swoich projektach. Jeżeli szukasz idealnego podręcznika do 3ds Max®, nie znajdziesz lepszej pozycji!

  • Poznaj zasady pracy w środowisku 3ds Max®
  • Zbuduj szkielet postaci przy użyciu narzędzia CAT
  • Odkryj narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite
  • Symuluj zjawiska fizyczne dzięki nowemu systemowi MassFX
  • Twórz zapierające dech w piersiach animacje
  • Zostań specjalistą od 3ds Max®

Stwórz fotorealistyczną animację jeszcze dziś.

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (51)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (67)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (93)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (133)
Rozdział 4. Modyfikowanie interfejsu i ustawianie jednostek (167)

Część II: Praca z obiektami (183)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (185)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów i ustawianie ich właściwości (219)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (251)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (287)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (311)

Część III: Podstawy modelowania (323)
Rozdział 10. Praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (325)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (341)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (377)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (425)
Rozdział 14. Korzystanie z narzędzi Graphite i malowanie obiektami (461)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (505)
Rozdział 15. Rozszerzony edytor materiałów (507)
Rozdział 16. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (525)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (539)
Rozdział 18. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (581)
Rozdział 19. Operowanie kamerami (597)
Rozdział 20. Podstawowe techniki oświetlania sceny (615)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (647)
Rozdział 21. Animacja i klatki kluczowe (649)
Rozdział 22. Animowanie przy użyciu ograniczników i prostych kontrolerów (675)
Rozdział 23. Renderowanie sceny i korzystanie z renderera Quicksilver (697)
Rozdział 24. Stylizowanie sceny (721)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (725)
Rozdział 25. Budowanie złożonych scen przy użyciu kontenerów, odnośników i widoku schematycznego (727)
Rozdział 26. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (763)
Rozdział 27. Obiekty złożone (787)
Rozdział 28. Praca z bryłami, czyli obiektami pełnymi (829)
Rozdział 29. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (837)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (857)
Rozdział 30. Stosowanie materiałów specjalnych (859)
Rozdział 31. Proceduralne tekstury substancyjne (873)
Rozdział 32. Malowanie w oknach widokowych i renderowanie map powierzchni (879)
Rozdział 33. Rozwijanie współrzędnych UV i mapowanie tekstur (897)
Rozdział 34. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (933)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (945)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji, modyfikatorów i złożonych kontrolerów (947)
Rozdział 36. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (985)
Rozdział 37. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (1003)

Część IX: Praca z postaciami (1043)
Rozdział 38. Systemy szkieletowe, riggowanie i kinematyka (1045)
Rozdział 39. Animowanie postaci przy użyciu modułu CAT (1075)
Rozdział 40. Nakładanie skóry (1099)

Część X: Animacja dynamiczna (1119)
Rozdział 41. Cząsteczki i system Particle Flow (1121)
Rozdział 42. Stosowanie pól sił (1153)
Rozdział 43. Wykorzystanie systemu MassFX do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1177)
Rozdział 44. Animowanie włosów i tkanin (1195)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1205)
Rozdział 45. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1207)
Rozdział 46. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1227)
Rozdział 47. Renderery mental ray i iray (1259)
Rozdział 48. Rendering wsadowy i sieciowy (1275)
Rozdział 49. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1291)

Dodatki (1321)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2012? (1323)
Dodatek B: Zawartość płyty CD (1327)
Dodatek C: Instalacja i konfigurowanie programu 3ds Max 2012 (1331)
Dodatek D: Skróty klawiszowe w 3ds Max 2012 (1341)
Dodatek E: Interfejs Asset Tracking (1359)
Dodatek F: Modelowanie przy użyciu łat (1365)
Dodatek G: Praca z obiektami NURBS (1387)
Dodatek H: Kompaktowy edytor materiałów (1399)
Dodatek I: Tworzenie i animowanie dwunogów (1413)
Dodatek J: Tworzenie tłumu (1437)
Dodatek K: Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1443)
Dodatek L: Używanie miksera ruchu (1469)
Dodatek M: Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1475)
Dodatek N: Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (1515)
Dodatek O: Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1533)

Cena:    199.00zł


3ds Max 2012 BibliaKsiążka informatyczna: 3ds Max 2012 Biblia
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.