księgarnia informatyczna aton.pl

3ds Max 2009 Biblia

Wydawnictwo HELION

Cena:    199.00zł

3ds Max 2009 Biblia

Autor: Kelly L. Murdock

ISBN: 978-83-246-2115-6

Ilość stron: 1456

Data wydania: 09/2009

Zawiera DVD

Twarda oprawa

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane.

Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować.

Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji.

Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Wykorzystanie obiektów podstawowych
  • Stosowanie warstw
  • Sposoby przekształcania obiektów
  • Metody pracy z wieloma obiektami
  • Podstawy modelowania
  • Wykorzystywanie materiałów
  • Techniki oświetlania sceny
  • Podstawy animacji
  • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  • Wykorzystanie języka MAXScript

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (45)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (61)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (85)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (127)
Rozdział 4. Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (155)

Część II: Praca z obiektami (187)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (189)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów, ustawianie ich właściwości oraz korzystanie z warstw i eksploratora sceny (223)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (257)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (291)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (315)

Część III: Podstawy modelowania (327)
Rozdział 10. Podstawy modelowania i praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (329)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (345)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (381)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (429)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (465)
Rozdział 14. Poznawanie edytora materiałów (467)
Rozdział 15. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (489)
Rozdział 16. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (503)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (523)
Rozdział 18. Operowanie kamerami (563)
Rozdział 19. Podstawowe techniki oświetlania sceny (581)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (615)
Rozdział 20. Animacja i klatki kluczowe (617)
Rozdział 21. Animowanie przy użyciu ograniczników i kontrolerów (643)
Rozdział 22. Nauka renderowania sceny (683)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (707)
Rozdział 23. Budowanie złożonych scen przy użyciu odnośników zewnętrznych i systemu Vault (709)
Rozdział 24. Praca z widokami schematycznymi (727)
Rozdział 25. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (749)
Rozdział 26. Obiekty złożone (771)
Rozdział 27. Modelowanie przy użyciu łat i powierzchni NURBS (813)
Rozdział 28. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (857)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (877)
Rozdział 29. Stosowanie materiałów specjalnych (879)
Rozdział 30. Dopasowywanie współrzędnych UV i mapowanie skóry (893)
Rozdział 31. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (919)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (931)
Rozdział 32. Stosowanie modyfikatorów animacji (933)
Rozdział 33. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (949)
Rozdział 34. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (967)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji i miksera ruchu (1007)

Część IX: Animacja dynamiczna (1023)
Rozdział 36. Cząsteczki i system Particle Flow (1025)
Rozdział 37. Stosowanie pól sił (1061)
Rozdział 38. Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1085)
Rozdział 39. Animowanie włosów i tkanin (1111)

Część X: Praca z postaciami (1121)
Rozdział 40. Systemy szkieletowe i ich riggowanie (1123)
Rozdział 41. Praca z kinematyką odwrotną (1133)
Rozdział 42. Tworzenie i animowanie pojedynczych postaci oraz tłumów (1153)
Rozdział 43. Nakładanie skóry (1183)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1203)
Rozdział 44. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1205)
Rozdział 45. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1225)
Rozdział 46. Raytracing i mental ray (1257)
Rozdział 47. Rendering wsadowy i sieciowy (1279)
Rozdział 48. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1295)

Część XII: MAXScript i moduły dodatkowe (1327)
Rozdział 49. Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1329)
Rozdział 50. Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1367)

Dodatki (1375)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2009? (1377)
Dodatek B: Zawartość płyty DVD (1381)

Cena:    199.00zł


3ds Max 2009 BibliaKsiążka informatyczna: 3ds Max 2009 Biblia
Księgarnia informatyczna aton.pl

Tutaj możesz kupić tę książkę w dobrej cenie. Zapraszamy na zakupy do naszej księgarni internetowej.